Kilka dni temu ukazało się Zarządzenie JM Rektora nr 74/2020 w sprawie
terminów przekazania do Kwestury dokumentów finansowych dotyczących roku 2020.

Jego treść przesyłamy w piku poniżej. W ślad za jego zapisami, a przede wszystkim wcześniejszymi informacjami wynikającymi z regulaminu
konkursu Grant Rektora AGH oraz późniejszych dokumentów Prorektora ds. Studenckich, przypominamy Państwu o konieczności rozliczenia działalności (w tym Grant Rektora 2020, a także innych projektów studenckich), a co za tym idzie dostarczenia wszystkich dokumentów finansowych w ustalonym terminie, do 15.12.2020. Pani Kwestor
Sajdłowska prosi o brak zwłoki w rozliczeniach, by uniknąć sytuacji
kumulacji zakupów „na ostatnią chwilę”, co mogłoby się związać z powstaniem niepotrzebnych zatorów w Kwesturze związanych z ilością nagle spływających faktur, wymagających ich opisu i opłacenia.