Przypominamy, że termin na składanie wniosków o Grant Rektora AGH 2021 mija już 15.01!

Tutaj znajdą Państwo regulamin, wniosek oraz wszystkie potrzebne załączniki, a także inne ważne daty związane z Grantami.

Po drugie, prosimy o składanie aplikacji o Granty Rektora AGH 2021 poprzez przesłanie skanów podpisanych (może być to również kwalifikowany podpis elektroniczny) Wniosków o dofinansowanie w ramach konkursu Grant Rektora, wraz z Oświadczeniem dotyczącym dofinansowania projektu (jeden z załączników do Regulaminu; proszę pamiętać, że dotyczy on osobniczo każdego potwierdzanego źródła dofinansowania, np. Wydziału, zewnętrznej firmy, instytucji lub członka KN). 

Uwaga: nie składamy teraz preliminarza oraz Oświadczenia dotyczącego praw autorskich. Będą one składane wraz z preliminarzem na podstawie wyników konkursu (do 8.02).

Prosimy, aby skan wniosku wraz załącznikiem w postaci Oświadczenia dotyczącego dofinansowania, został przesłany na adres e-mail Pełnomocnika bogacz@agh.edu.pl w formie JEDNEGO, WSPÓLNEGO pliku PDF. Proponujemy przesyłanie pliku poprzez dowolną chmurę, z której będzie można go pobrać. 

W razie problemów ze zdobyciem odręcznego lub elektronicznego podpisu któregoś ze studentów realizujących planowany Grant Rektora 2021 (WNIOSEK pkt 17.Podpisy członków projektu (…)), prosimy, aby podłączyć do pliku pdf z wnioskiem wygenerowaną wiadomość mailową ze zgodą strony studenta na udział w projekcie. Przykładowa treść wiadomości może być następująca: „Wyrażam zgodę na wzięcie udziału w oraz realizację Grantu Rektora 2021 pt.” …..”, którego wniosek zostaje złożony przez KN…pod opieką merytoryczną/naukową Pani/Pana….”.

Dodatkowo, niezmiernie nam miło przekazać informację, że oficjalnie zostało przyjętych wszystkie 38 rozliczeń Grantów Rektora AGH 2020! Serdecznie gratulujemy i trzymamy kciuki za powodzenie Państwa prac merytorycznych i organizacyjnych przy kolejnej edycji 🙂