Niezwykle miło nam przekazać, że została podjęta decyzja o uruchomieniu kolejnej, już 14-ej edycji konkursu Granty Rektora AGH dla kół naukowych.

W najbliższych tygodniach pojawi się szczegółowy regulamin tego konkursu, choć nie musicie Państwo spodziewać się w nim jakiś bardzo rewolucyjnych zmian w stosunku do przeszłości, acz dziś pragnę zwrócić uwagę na harmonogram konkursu, w tym przesuniętą na wcześniejszy termin (na prośbę bardzo wielu kół naukowych) datę składania wniosków. Cały harmonogram konkursu przedstawia się następująco:
– 28 listopada 2022 r. – nieprzekraczalny termin składania wniosków,
– 19 grudnia 2022 r. – ogłoszenie wyników konkursu,
– 16 stycznia 2023 r. – termin składania preliminarzy,
– 17 stycznia – 31 stycznia 2023 r. – szkolenia z prowadzenia grantów + szkolenia BHP,
– 1 lutego – 20 października 2023 r. – termin realizacji projektów,
– 20 października 2023 r. – ostateczny termin zamknięcia rozliczenia finansowego projektu w Dziale Spraw Studenckich,
– 31 października 2023 r. – ostateczny termin składania do Pełnomocników Rektora ds. Kół Naukowych sprawozdań merytorycznych z realizacji projektów.
Powyższe terminy znajdują się pod https://www.dss.agh.edu.pl/grant-rektora/edycja-20222023/. Tam także znajdą się kolejne informacje dotyczące konkursu. Już dziś zapraszamy do udziału w nim, a wcześniej do przeprowadzenia w Waszych kołach procesów myślowych dotyczących przyszłych projektów. Dobrym miejscem do takich rozmów będzie również przyszło weekendowa 26. Konferencja Studenckiego Ruchu Naukowego AGH w Bartkowej. Serdecznie zapraszamy :-).