Pragniemy przekazać Państwu informacje przydatne w zakresie dokumentacji oraz planowanych szkoleń.

Miło nam przekazać, że do dziś zostało złożonych w naszym pionie 88% kompletów dokumentów. Trzymamy mocno kciuki za pozostałych jeszcze kilka. Pragniemy również w tym miejscu potwierdzić, że w celu ułatwienia działania została podjęta decyzja o wystarczalności złożenia w ramach dokumentacji umowy o przeniesieniu praw autorskich do lidera projektu/osoby odpowiedzialnej za projekt. Nie zwalnia to natomiast pozostałych uczestników projektu z przestrzegania pokazanych w niej prawideł i zasad. Prosimy, aby o tym pamiętać.

W ślad za wcześniejszymi zapowiedziami w imieniu Działu Spraw Studenckich serdecznie zapraszamy na szkolenie dotyczące prowadzenia Grantów Rektora AGH 2021 i innych projektów prowadzonych przez koła naukowe. Będzie to szkolenie dotyczące sposobów ich prowadzenia, a przede wszystkim rozliczania od strony dokumentacyjnej, a odbędzie się ono 2.03 w godz. 13:00-15:00 na platformie Teams. Program spotkania oraz ważne związane z nim informacje przekazujemy w pliku poniżej. Prosimy zapisywać się na szkolenia poprzez przygotowany formularz. Obok powyższego szkolenia, na marzec zaplanowane będą jeszcze cztery szkolenia (w formule marcowego miesiąca szkoleń studentów :-)) o następującej tematyce:
– BHP w grantach i innych projektach studenckich,
– IP w pigułce (własność intelektualna, ochrona wynalazków i wzorów użytkowych, wzornictwo przemysłowe, utwory i ochrona prawem autorskim etc),
– komercjalizacja (ekosystem innowacji AGH),
zakładanie spółki kapitałowej.
O ich terminach będziemy informować poprzez naszą stronę internetową. 

Cieszymy się także i dziękujemy za to Działowi Komunikacji i Promocji oraz Pani Rzecznik Prasowej AGH, że kwestie projektów grantowych znalazły tak szerokie odzwierciedlenie w prasie. Proszę spojrzeć np. na stronę Gazety Wyborczej lub serwis netTG.pl. Byliśmy także na stronie głównej AGH