Serdecznie zapraszamy na kolejne ze szkoleń związanych z prowadzeniem Grantów Rektora AGH 2019. Będzie to szkolenie dotyczące sposobów ich prowadzenia, a przede wszystkim rozliczania od strony dokumentacyjnej, a odbędzie się ono 27 lutego w godz. 12:00-15:00 w Dużej Sali paw. U2 (Centrum Dydaktyki AGH).

Wezmą w nim udział Pani Prorektor, Pani Kwestor, Pani Kierownik Ania Klimczyk wraz z Działem Spraw Studenckich, reprezentanci Działu Współpracy z Zagranicą, Działu Zamówień Publicznych, a także Centrum Transferu Technologii oraz InnoAGH Sp. z o.o. Po części prezentacyjnej szkolenia będzie można zadać pytania do poszczególnych prelegentów. Bardzo prosimy o niezawodne przybycie. To spotkanie jest najlepszą okazją, by rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące sposobu prowadzenia zakupów oraz rozliczeń dla projektów, a także możliwości dalszego rozwoju realizowanych w nich działań.